Mijn Stad TV RRE 1

Dynamische reclame voor je panden of zaak

Verhoog je leads of inkoop via hyperlokale beeldschermen

Mijn Stad TV is een vorm van digital signage (beeldschermcommunicatie). In drukbezochte handelszaken in en rond de stad spelen de beeldschermen van Mijn Stad TV gevarieerde, boeiende, dynamische content af die de aandacht van winkel- en horecabezoekers trekt. Denk aan het weerbericht, promoties van de handelszaak zelf, maar dus ook panden te koop in de regio, de aankondiging van een openhuizendag of inkoopcampagnes (met bijvoorbeeld vermelding van gratis schatting). Als adverteerder kies je zelf op welk(e) stadsnetwerk(en) je verschijnt.

Vraag vrijblijvend meer info

Mijn Stad TV RRE 2

Inspireer op 'the magic moment'

Met schermcommunicatie via Mijn Stad TV bereik je winkel- en horecabezoekers op een uniek moment: terwijl ze aanschuiven in de rij of aan de toonbank. In plaats van met de vingers te draaien of nog maar eens door de newsfeed op de smartphone te scrollen, vestigen wachtende klanten de aandacht op jouw beeldschermadvertentie. Het Mijn Stad TV-scherm hangt namelijk op een duidelijk zichtbare plaats en de dynamische content springt meteen in het oog.

Typische locaties met een Mijn Stad TV-scherm zijn bakkers, slagers, broodjeszaken, frituren, supermarkten, dagbladhandels, tankstations, drankenhandels, ... Elke handelszaak voldoet aan een specifiek minimumaantal klantenbezoeken per week.

Hoe werkt het?

Je advertentie wordt in lusvorm op de beeldschermen afgespeeld en meer dan 20 keer per uur getoond gedurende telkens 7 seconden. Er is steeds afwisseling met andere boodschappen in de playlist:

  • nieuws en inspiratie van de schermlocatie zelf (zoals nieuwe producten of promoties)
  • actualiteit (zoals het weerbericht)
  • toffe 'attention grabbers' om de aandacht van de bezoeker te trekken
  • andere commerciële boodschappen (in totaal 50% van de zendtijd)

    Bekijk een voorbeeld van een playlist

    Zij deden het je voor ...

    Laat je inspireren door enkel voorbeelden van vastgoedmakelaars, immokantoren, projectontwikkelaars en bouwbedrijven die Mijn Stad TV hebben ingezit om lokale awareness te verhogen (met oog op inkoop), aanbod of bezoekdagen in de kijker te zetten.

    Bix Estate

    Xavier Van Betsbrugge, vastgoedmakelaar
    Bix Estate op Mijn Stad TV

    Awarenesscampagne

    Kort na de lancering van onze publiciteit op de tv-schermen, werden alle drie de collega’s regelmatig aangesproken over het feit dat men ons herkend had van reclame bij de bakker. Het interessante was, dat er ook reacties kwamen van mensen die ons niet kennen! Mensen die nog nooit met ons hadden samengewerkt, en die wij zelf niet persoonlijk kenden. Dit getuigt van drempeldoorbrekende reclame!

    ION project Roelevard

    Projectontwikkeling ION bezoekdagen Roelevard

    Promotie van nieuwbouwproject

    Projectontwikkelaar ION adverteerde op Mijn Stad TV om promotie te maken voor de bezoekdagen van hun project Zimmerpark Verde in Lier.

    Lapeirre Nevele

    Woningbouw Lapeirre zet kijkwoning in de kijker op Mijn Stad TV

    Kijkwoning

    Lapeirre Woningbouw deed beroep op Mijn Stad TV om bezoekers te trekken naar een kijkwoning in Nevele.

    Bereik: hoeveel en waar wordt jouw advertentie gezien?

    Het bereik van je advertentie hangt af van op welk(e) stadsnetwerk(en) je adverteert. Één stad heeft ofwel 10 ofwel 20 deelnemende handelszaken, en dus 10 of 20 schermen, afhankelijk van de stad. In steden met 10 beeldschermen tellen de 10 handelszaken samen gemiddeld 12.500 klantenbezoeken per week. In steden met 20 beeldschermen tellen de 20 handelszaken samen gemiddeld 25.000 klantenbezoeken per week.

    Er zijn stadsnetwerken in meer dan 66 centrumsteden verspreid over gans Vlaanderen: goed voor meer dan 780 beeldschermen!

    Benieuwd welke steden in jouw werkgebied Mijn Stad TV-schermen hebben?

    Download regiokaart

    Benieuwd welke handelszaken in welke steden een Mijn Stad TV-scherm hebben? Vraag er gerust naar bij onze media-adviseurs.

    Neem vrijblijvend contact op

    Tarieven: hoeveel kost adverteren op het Mijn Stad TV-netwerk?

    Adverteren op Mijn Stad TV kan vanaf €815, als je je budget enkel voor een (video)spot op de beeldschermen gebruikt. Versterk je jouw digitale schermcommunicatie met andere oplossingen van Roularta Local Media, zoals print of online advertising, dan kan je al proeven van Mijn Stad TV vanaf € 220 per campagne. Dit zijn de combinatiemogelijkheden:

    • Combineer Mijn Stad TV met Local Display Advertising voor een groter bereik in jouw regio.
    • Combineer Mijn Stad TV met De Zondag of DZ Magazine om jouw doelgroep te bereiken in een andere context: op het unieke, rustige zondagochtendmoment.

    Goed om te weten:

    • De opmaak van maximum één advertentie per campagne is inbegrepen.
    • Je advertentie wordt niet getoond op schermen in handelszaken die vergelijkbare commerciële activiteiten hebben.

    Download tarieffiche

    Deadlines: wanneer je advertentie aanleveren?

    Lever jouw materiaal aan ten laatste 3 werkdagen voor de start van jouw campagne op het netwerk van Mijn Stad TV.

    Technische specificaties: hoe groot en hoe lang mag je animatie zijn?

    Welk materiaal je precies moet aanleveren, hangt ervan af of je jouw advertentie laat opmaken door de creatieve ontwerpers van Roularta, of je zelf voor afgewerkt materiaal zorgt. De technische specificaties vind je in onderstaande materiaalfiche.

    Download materiaalfiche

    Vraag vrijblijvend meer info

    CHERCHEZ SUR LE SITE