Media-oplossingen Roularta Real Estate
Mediakanalen om jouw naamsbekendheid, bezoekdag of aanbod te promoten
Roularta Real Estate heeft een heel arsenaal aan sterke media-oplossingen in de aanbieding om jouw naamsbekendheid (en dus inkoop) te boosten, volk naar je bezoekdag te lokken of de traffic naar je pandenaanbod te verhogen. Printadvertenties, online banners op websites en in nieuwsbrieven, geanimeerde spots op digitale out-of-home schermcommunicatie en deelname aan evenementen: het kan allemaal!
Onze nieuwsbladen & lifestylemagazines
Met het grootste weekblad van Vlaanderen De Zondag bereik je meer dan 1,3 miljoen lezers. De krant verschijnt steeds in 16 regionale edities, zodat je ook heel regionaal kunt gaan targetten. Idem voor diens maandelijkse lifestylebijlage DZ Magazine trouwens! Daarnaast behoren ook de lokale kranten KW (Krant van West-Vlaanderen), Tam-Tam Knokke, Bruzz en tot de mogelijkheden.
Onze digitale oplossingen
De lezers van Knack, Libelle, Trends, Flair, ... bereiken? Dat kan ook online én regionaal! Via Local Display Advertising krijg je gegarandeerde vertoningen van jouw online banners op de websites van straffe Roularta-titels. Of wat dacht je van hyperlokale aanwezigheid in populaire handelszaken? Het beeldschermennetwerk Mijn Stad TV speelt jouw (video)spot af op beeldschermen in centrumsteden naar keuze. Daarbovenop hebben we nog het vastgoedportaal Immovlan, een vaste waarde in de markt.
Onze bezoekdagen
Twee keer per jaar (in het voorjaar en in het najaar) organiseert Roularta Real Estate Nieuwbouwzondag. Die dag brengen we kandidaat-kopers (die een nieuwe woonst of een investeringspand zoeken) en mensen met bouwplannen tot bij de honderden deelnemende nieuwbouwprojecten en kijkwoningen. Het doel: kwalitatieve leads en conversies genereren!