Dynamische vacatures op tv

Rekruteer hyperlokaal via beeldschermen

Mijn Stad TV is een vorm van digital signage (beeldschermcommunicatie). In drukbezochte handelszaken in en rond de stad spelen de beeldschermen van Mijn Stad TV gevarieerde, boeiende, dynamische content af die de aandacht van winkel- en horecabezoekers trekt. Denk aan het weerbericht, promoties van de handelszaak zelf, maar dus ook: vacatures in de regio! Als adverteerder kies je zelf op welk(e) stadsnetwerk(en) je verschijnt.

Vraag vrijblijvend meer info

Inspireer op 'the magic moment'

Met schermcommunicatie via Mijn Stad TV bereik je winkel- en horecabezoekers op een uniek moment: terwijl ze aanschuiven in de rij of aan de toonbank. In plaats van met de vingers te draaien of nog maar eens door de newsfeed op de smartphone te scrollen, vestigen wachtende klanten de aandacht op jouw beeldschermadvertentie. Het Mijn Stad TV-scherm hangt namelijk op een duidelijk zichtbare plaats en de dynamische content springt meteen in het oog.

Typische locaties met een Mijn Stad TV-scherm zijn bakkers, slagers, broodjeszaken, frituren, supermarkten, dagbladhandels, tankstations, drankenhandels, ... Elke handelszaak voldoet aan een specifiek minimumaantal klantenbezoeken per week.

Hoe werkt het?

Je advertentie wordt in lusvorm op de beeldschermen afgespeeld en meer dan 20 keer per uur getoond gedurende telkens 7 seconden. Er is steeds afwisseling met andere boodschappen in de playlist:

  • nieuws en inspiratie van de schermlocatie zelf (zoals nieuwe producten of promoties)
  • actualiteit (zoals het weerbericht)
  • toffe 'attention grabbers' om de aandacht van de bezoeker te trekken
  • andere commerciële boodschappen (in totaal 50% van de zendtijd)

    Bekijk een voorbeeld van een playlist

    Zij deden het je voor ...

    Enkele voorbeelden:

    Tiensesuikerraffinaderij

    advertentie Mijn Stad TV Tiensesuikerraffinaderij

    Op zoek naar een zoet avontuur?

    Tiensesuikerraffinaderij adverteerde met hun rekruteringscampagne 'Op zoek naar een zoet avontuur?' op Mijn Stad TV. Zo zochten ze operatoren en onderhoudstechniekers en maakten ze reclame voor hun stand op Jobvillage Leuven.

    Aerospace

    Advertentie op Mijn Stad TV - Aerospace zoekt operatoren

    Let's fly together!

    BMT Aerospace adverteerde met hun rekruteringscampagne 'Let's fly together' op Mijn Stad TV om operatoren aan te trekken.

    Lokaal bestuur Alveringem

    Lokaal bestuur Alveringem werft aan

    Buiten-gewoon

    Voor hun woonzorgcentrum 't Hoge zocht Lokaal bestuur Alveringem een nieuwe directeur via Mijn Stad TV.

    Rosseeuw

    Rosseeuw zoekt schrijnwerker via Mijn Stad TV

    Rosseeuw zocht een schrijnwerker en meubelmaker via Mijn Stad TV

    Bereik: hoeveel en waar wordt jouw advertentie gezien?

    Het bereik van je rekruteringsadvertentie hangt af van op welk(e) stadsnetwerk(en) je adverteert. Één stad heeft ofwel 10 ofwel 20 deelnemende handelszaken, en dus 10 of 20 schermen, afhankelijk van de stad. In steden met 10 beeldschermen tellen de 10 handelszaken samen gemiddeld 12.500 klantenbezoeken per week. In steden met 20 beeldschermen tellen de 20 handelszaken samen gemiddeld 25.000 klantenbezoeken per week. Daaronder bevinden zich gegarandeerd potentiële sollicitanten en relevante latent werkzoekenden!

    Er zijn stadsnetwerken in 66 centrumsteden verspreid over gans Vlaanderen: goed voor meer dan 780 beeldschermen.

    Benieuwd welke steden in jouw werkgebied Mijn Stad TV-schermen hebben?

    Download regiokaart

    Benieuwd welke handelszaken in welke steden een Mijn Stad TV-scherm hebben? Vraag er gerust naar bij onze media-adviseurs.

    Neem vrijblijvend contact op

    Tarieven: hoeveel kost adverteren op het Mijn Stad TV-netwerk?

    Adverteren op Mijn Stad TV kan vanaf €840, als je je budget enkel voor een (video)spot op de beeldschermen gebruikt. Versterk je jouw digitale schermcommunicatie met andere oplossingen van Roularta Local Media, zoals print of online advertising, dan kan je al proeven van Mijn Stad TV vanaf € 230 per campagne. Dit zijn de combinatiemogelijkheden:

    • Combineer Mijn Stad TV met Local Display Advertising voor een groter bereik in jouw regio.
    • Combineer Mijn Stad TV met De Zondag of DZ Magazine om jouw doelgroep te bereiken in een andere context: op het unieke, rustige zondagochtendmoment.

    Goed om te weten:

    • De opmaak van maximum één advertentie per campagne is inbegrepen.
    • Je advertentie wordt niet getoond op schermen in handelszaken die vergelijkbare commerciële activiteiten hebben.

    Download tarieffiche

    Deadlines: wanneer je advertentie aanleveren?

    Lever jouw materiaal aan ten laatste de donderdag voor de start van jouw campagne op het netwerk van Mijn Stad TV op maandag.

    Technische specificaties: hoe groot en hoe lang mag je animatie zijn?

    Welk materiaal je precies moet aanleveren, hangt ervan af of je jouw advertentie laat opmaken door de creatieve ontwerpers van Roularta, of je zelf voor afgewerkt materiaal zorgt. De technische specificaties vind je in onderstaande materiaalfiche.

    Download materiaalfiche

    Vraag vrijblijvend meer info

    zoek op onze website