Adverteren op Mijn Stad TV
Animatie op tv-schermen in handelszaken
Mijn Stad TV is een vorm van digitale out-of-home communicatie. In drukbezochte handelszaken in en rond de stad spelen de beeldschermen van Mijn Stad TV gevarieerde, boeiende, dynamische content af die de aandacht van winkel- en horecabezoekers trekt. Als adverteerder kies je zelf op welk(e) stadsnetwerk(en) je verschijnt.
Inspireer op 'the magic moment'
Met schermcommunicatie via Mijn Stad TV bereik je wachtende klanten in bakkerijen, broodjeszaken, frituren, ... op een uniek moment: terwijl ze aanschuiven in de rij of aan de toonbank. In plaats van met de vingers te draaien of nog maar eens op de smartphone te scrollen, vestigen ze de aandacht op jouw geanimeerde advertentiespot. Het Mijn Stad TV-scherm hangt namelijk op een duidelijk zichtbare plaats en de dynamische content springt meteen in het oog.
Hoe werkt het?
Je advertentie wordt in lusvorm op de beeldschermen afgespeeld en meer dan 20 keer per uur getoond gedurende telkens 7 seconden. Er is steeds afwisseling met andere boodschappen in de playlist:
- nieuws en inspiratie van de schermlocatie zelf (zoals nieuwe producten of promoties)
- actualiteit (zoals het weerbericht)
- toffe 'attention grabbers' om de aandacht van de bezoeker te trekken
- andere commerciële boodschappen (in totaal 50% van de zendtijd)