Daar komt de herfst! Maak jouw klanten warm via DZ Magazine Living

Met de komst van de herfst is het tijd om weer gezellig binnen samen te genieten van quality-time in alle comfort! De redactie schuift daarom 'Living' als centraal thema naar voor in het DZ Magazine van 29 september 2024.

Bekijk praktische info over deze special

1. Grijp het momentum

De herfst doet zijn intrede. Voor veel mensen begint nu de gezelligste periode van het jaar! Gezellig cocoonen, decoreren en herinrichten, investeren in wat extra wooncomfort ... DZ Magazine Living is een uitstekende gelegenheid om op de actuele noden van consumenten in te spelen met jouw aanbod als interieurzaak, decoratiewinkel, elektrohandel, boekenhandel, ...

2. Bereid om meer te betalen voor kwaliteit, comfort en design

Wist je dat 7 op 10 lezers van De Zondag bereid is om meer te betalen voor meubels van hogere kwaliteit?1 64% van hen is tevens bereid om te investeren in meer wooncomfort (waartoe bijvoorbeeld ook domotica, technologie en elektro behoren).1 Daarnaast schenkt 6 op 10 extra aandacht aan de materialen, het ontwerp en het design.1 Dit betekent dat jouw advertenties opvallen bij een publiek dat niet alleen waarde hecht aan hoogwaardige producten, maar ook kritisch en goed geïnformeerd is over wat ze kopen.

Advies: Benadruk het premium vakmanschap en design van je producten om de aandacht te trekken van kritische, goed geïnformeerde kopers. Maak het verhoogde wooncomfort dankzij de aankoop van jouw producten heel tastbaar.

Decoratie

3. Sterke interesse in decoratie

7 op 10 lezers van De Zondag shopt graag decoratieartikelen en zoekt actief naar stijlvolle toevoegingen voor hun interieur.1 DZ Magazine Living vormt een mooie en relevante context om een breed scala aan producten te tonen en lezers te inspireren voor hun treasure hunt !

Advies: Toon een breed scala aan stijlvolle decoratieartikelen om in te spelen op de grote interesse van de lezers in interieurverrijking.

4. Aankoopbeslissing bij voorkeur in een fysieke winkel

DZ Magazine Living bereikt veel hoofd- en medebeslissers binnen huishoudens. Dit betekent dat je jouw advertenties richt op mensen die daadwerkelijk invloed hebben op aankoopbeslissingen en die waarde hechten aan de producten die ze aanschaffen. Daarenboven blijkt uit een bevraging dat onze lezers daadwerkelijk overtuigd blijven van de meerwaarde van fysieke winkels (tegenover e-commerce).1

Advies: Profileer jouw expertise en advies, idealiter gekoppeld aan een opendeurdag of aantrekkelijke openingsuren. Korting op showroommodellen of een andere promotionele actie kan net dat laatste duwtje in de rug zijn.

Conclusie

Kortom, DZ Magazine Living biedt een platform waar jouw advertentie gezien wordt door een doelgroep die waarde hecht aan kwaliteit, design en wooncomfort. Met een publiek dat invloed heeft op aankoopbeslissingen en een voorkeur heeft voor fysieke winkelervaringen, is dit magazine de ideale plek om jouw merk en producten te promoten. Neem contact met ons op en ontdek hoe we samen jouw advertentiecampagne succesvol kunnen maken!

Bron: CIM TGM/PRESS 2023

Neem vrijblijvend contact met ons op voor campagne-advies!

zoek op onze website