De Koopkrachtkrant
Normaal betekenen Black Friday en het daaropvolgende Cyber Monday het begin van de eindejaarsgekte. Maar niet dit jaar: De Zondag geeft de primeur aan regionale en lokale handel! Wil je het jaar (extra) succesvol afsluiten? Overtuig onze lezers van jouw aanbod en kwaliteit en geef zo jouw verkoop, actie of visibiliteit een laatste duwtje in de rug met een advertentiecampagne in de Koopkrachtkrant op 24 november!
Wat brengt de redactie?
De naam onthult al veel natuurlijk: in dit nummer van De Zondag focust de redactie zich op koopkracht. In een wereld waar elke euro telt, is het optimaliseren van de koopkracht van cruciaal belang. Zowel voor doorwinterde shoppers als voor lezers die net beginnen met budgetteren biedt de Koopkrachtkrant waardevolle inzichten om het maximale uit je geld te halen. Denk daarbij aan praktische tips over budgettering en besparingen, slim winkelen en investeren in kwaliteit. De lezers van De Zondag leren niet enkel hoe ze geld kunnen besparen, maar ook hoe ze verstandige financiële keuzes kunnen maken voor een stabiele toekomst.
Waarom adverteren?
Wil je internationale retailers en e-commerce webshops te slim af zijn, vooraleer zij met hoogconcurrentiële kortingen strooien? Dan is dit jouw kans om consumenten te overtuigen van jouw bedrijf, merk, zaak, aanbod, kortingen en kwaliteit! #kooplokaal
Advertentieformaten
Adverteren kan met een dubbele, volle, halve of kwart pagina. Kies voor een sterke visuele advertentie of voor krachtige storytelling in de vorm van een advertorial.
Tip: ontdek de kracht van omnichannel advertising
Combineer jouw printadvertentie met online bannering op nieuwswebsites via Local Display Advertising en/of met digital signage via de beeldschermen van Mijn Stad TV en krijg tot 30% pakketkorting! Om lokale handel extra te ondersteunen, verdubbelen we bovendien het aantal impressies op Mijn Stad TV tot 50.000!
Timing
- Deadline reservatie: dinsdag 19 november 2024
- Verschijning: zondag 24 november 2024